Хочете знати, як швидко збільшити продажі? Промокоди – найкращий вибір. Зауважте, незалежно від того, чи це сезон Чорної п’ятниці, чи просто звичайна лютнева повільність, ви можете використовувати купони, щоб штовхати відвідувачів вниз по воронці продажів. Про деталі теми читайте далі, а детальніше про все це дізнавайтесь перейшовши на офіційний сайт Fondy.
Що таке промокод
Але перш ніж розглянути варіанти промокодів, дізнаймося, що це таке. Промокод, також відомий як код знижки або купона — це послідовність цифр, літер або того і того, які клієнти можуть ввести під час оформлення замовлення, щоб отримати спеціальну пропозицію. Коди є популярним маркетинговим інструментом, який допомагає компаніям залучати й утримувати покупців, підвищувати рівень конверсії та збільшувати продажі.
Тож, якщо у вас немає ідей щодо коду знижки, вдаймося в наступні поради:
- коди акції для залучення клієнтів;
- коди купонів;
- коди знижок для онлайн-покупок;
- реферальні коди;
- спеціальні коди для свят;
- пакетні знижки;
- знижки на першу покупку;
- програма лояльності;
- коди знижки на мінімальну покупку;
- ексклюзивні соціальні пропозиції;
- знижки для інфлюенсерів;
- пропозиція підписки на розсилку;
- пропозиції для покупки онлайн;
- безплатні коди доставлення.
Широкий спектр переваг
Бренди можуть використовувати їх, щоб пропонувати ексклюзивні пропозиції та налаштовувати акції на основі вподобань і поведінки клієнтів. Ви можете поширювати коди ваучерів через свій вебсайт, електронну пошту, соціальні мережі та інші канали зв’язку. Існує кілька доступних купонів від брендів.
Ідеї кодів знижки корисні завдяки широкому спектру переваг, які вони надають компаніям і клієнтам. Промокоди є потужним маркетинговим інструментом, який може сприяти зростанню та успіху бізнесу, від збільшення продажів до покращення впізнаваності бренду. Використовуючи їх стратегічно та творчо, компанії можуть залучати нових клієнтів, винагороджувати лояльних і створювати шум навколо свого бренду.
У магазині чи в Інтернеті людям подобається відчувати, що вони економлять гроші. Коли ви пропонуєте купони та рекламні акції, ви можете переконатися, що покупці отримають вигідну пропозицію, одночасно збільшуючи свій дохід. Пам’ятайте про використання чат-ботів, створення сегментованих списків розсилки для реклами та використання відчуття терміновості чи ексклюзивності. Це допоможе вам отримати максимальну користь від простих кодів купонів і акцій.