Субота, 20 Квітня, 2024

Чернігівський автозавод показав свій перший трамвай. Яким він буде?

Розмови про те, що корпорація “Еталон” розробляє власну модель трамвая, ходили вже давно. Рік тому на підсумковій прес-конференції був продемонстрований ескіз транспортного засобу і навіть було сказано, що каркас кузова готовий, пише “chernigiv-future.com.ua“.

Пройшов рік, що зроблено?

 І ось буквально на днях з’явилися фото першого чернігівського трамвая “Еталон”. Судячи з знімків у вагоні вже є вікна та встановлено основне електрообладнання. У поки що порожньому салоні йде монтаж проводки. Постійних ходових візків ще немає, вагон встановлено на тимчасових, з шинами для пересування по цеху. На перший погляд, інтер’єр вагона відповідає ескізу, продемонстрованому  минулого року.

Яким буде вже готовий “Еталон”?

Довжина односекційного вагона першого чернігівського трамвая буде 15.8 м, без зчіпки. Підлога зі змінним рівнем, висока над візками та по краях, двері вузькі, одностулкові.

Низький рівень підлоги — між візками. Сюди виходять широкі, двостулкові двері.

За основними параметрами “Еталон” ідентичний російській моделі 71-623 (2009 р.) Усть-Катавского машинобудівного заводу. Відомо, що “Еталони” планували збирати ще у 2014 році, але війна сплутала всі плани, а єдиний, завезений з Росії 71-623, загубився, десь на заводі ЛАЗ у Львові.

Зараз творці “Еталону” вирішують на якому ж візку буде бігати трамвай. З усіх варіантів найбільш імовірним виглядає використання ходової частини зразка Татра-Т3.

У перспективі ж, кажуть розробники, можливий і варіант трамвая з поворотними візками на зразок чеських “ЕVO” з низькою підлогою або візків Усть-Катавского заводу, що ідеально підходять для вагонів радянського зразка.

Як жив Чернігівський автозавод останні роки?

З моменту створення Чернігівський завод автозапчастин передбачався як філія Горьківського автомобільного заводу. У Чернігові планувалося збирати карданні вали.

Після розвалу СРСР завод належав до військово-промислового комплексу, а у 1995 р. був приватизований і отримав назву ВАТ “Чернігівавтодеталь”. До 2002 року тут займалися складанням автомобілів ГАЗ. У 2003 році після реорганізації “Чернігівавтодеталь” став частиною корпорації “Еталон”. У вересні 2003 року завод випустив перший автобус БАЗ 2215 “Дельфін”, а через 4 роки був уже випущений 2000-й.

Найскладнішим для чернігівського автовиробника став 2016 рік, коли завод фактично не працював. З 2017 р. виробництво автобусів відновилася.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.