Чернігів може стати транзитним містом для товарів з Китаю

Про таке припущення розповів на своїй сторінці в соціальній мережі розповів голова обласної державної адміністрації Андрій Прокопенко. І все те не просто так, а має досить сильне та серйозне підґрунтя. Про те, що надихнуло пана Прокопенка на такі думки і чи реальна така ситуація взагалі, далі більш детально піде мова. Далі розповість chernigiv-future.

Китай – це країна, де можуть виготовити абсолютно все: від банального олівця до надсучасної ядерної бомби. Попит на китайські товари в усьому світі просто величезний. Так, якість у них нікудишня, м’яко кажучи. Але ціна змушує купувати саме такий, не надто якісний, але досить прийнятний за ціною товар. Та навіть в сучасному світі контейнери в товарами китайського виробництва в 99% доставляються в країни світу шляхом кораблів. Це займає від 45 до 68 днів. Та якщо такий самий обсяг товару пустити по трасі, то цей час скоротиться до 12-14 днів. Саме тому, щоб швидше доставляти товари з Піднебесної до країн Європи, вирішили будувати та використовувати траси сухопутні.

В цьому році буде відкрита перша в світі траса, яка матиме сполучення Шанхай – Гамбург. Відстань між цими містами просто вражає і в світі дуже мало трас можуть похизуватись подібним кілометражем. Та до чого тут Україна і Чернігів в цілому. А вся справа в тому, що влада Китаю вирішила до 2050 року перевести 70% експорту товарів у Європу з моря на сушу. Тому вже зараз розглядають існуючі шосе і планують маршрути транзиту. Так, одним із таких маршрутів може запросто стати шосе Глухів – Кіпті, а далі Нові Яриловичі – Київ.

Враховуючи ці дані, голова обласної державної адміністрації Андрій Прокопенко сподівається, що така ситуація вплине на економіку та на розвиток міста, всіх його структур та секторів. А особливо зможе привабити закордонних туристів. Тому, думки про те, що Чернігів може стати транзитними воротами в Європу не є вже такими безпідставними.