Субота, 18 Травня, 2024

Як crm-система допомагає бізнесу нарощувати продажі

Кожен лід – це потенційний продаж вашого товару чи послуги. Щоб конверсія заявок у продаж збільшувалася, важливо швидко та грамотно їх обробляти. Crm-система дозволяє прискорити та спростити процес прийому та обробки лідів, а значить, збільшує шанси отримати достатнього клієнта та повторні продажі.

Збираючи ліди в CRM, ви формуєте зручну систему управління запитами покупців. Їх можна обробляти в єдиному інтерфейсі, без необхідності перемикатися між різними додатками та обліковими записами. Усі процеси відбуваються у одному робочому кабінеті.

Плюси впровадження Crm для відділу продажу

Хаотична робота з клієнтами в результаті завжди призводить до падіння продажів. Щоб цього не сталося, використовуйте можливості сучасних CRM-систем. Ось їх ключові переваги:

  • збір заявок з усіх джерел (у KeyCRM, наприклад, вони збираються з будь-яких форм на сайтах, лендингах, маркетплейсах, IP-телефонії, а також месенджерів та соцмереж, включаючи директ та коментарі Instagram);
  • можливість налаштувати вирву продажів під особливості вашого бізнесу;
  • призначення відповідального співробітника на нові ліди;
  • керування заявками за принципом канбану;
  • створення замовлення, перегляд інформації клієнта, планування наступних контактів — усе це виконується в один клік.

Всі ці функції заощаджують час, підвищують продуктивність та позбавляють необхідності розширювати штат новими співробітниками.

Як це працює на практиці?

Розгляньмо конкретний приклад. У вас є сервіс з ремонту та обслуговування техніки. Без Crm, щоразу, коли клієнт дзвонить з проханням про ремонт, менеджер витрачає багато часу на пошук інформації про замовника, техніку та її історію обслуговування. А от якщо ви все фіксуєте у crm, то всі ці дані зберігаються в єдиній централізованій системі.

Коли клієнт звертається із запитом, можна легко знайти його профіль та всю інформацію про техніку: коли вона була придбана, які ремонти були виконані в минулому та які гарантійні зобов’язання діють сьогодні. Це дозволяє швидко оцінити проблему та запропонувати клієнту оптимальне рішення.

Crm-система в рази скорочує можливість помилок в обробці заявок. Ви можете використовувати шаблони відповідей на питання, що часто ставляться, щоб переконатися, що кожен клієнт отримує однаково якісне обслуговування. Також ви зможете відстежувати статуси заявок та оновлювати інформацію про них у режимі реального часу.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.