П’ятниця, 29 Березня, 2024

Перевантаженим фурам в Чернігові – Стоп! Мерія пішла на кардинальні заходи

Кілька днів тому на засіданні в мерії міський голова Чернігова Владислав Атрошенко доручив організувати процес порятунку чернігівських доріг від руйнування вантажним транспортом. Саме завдання покладено на начальника управління житлово-комунального господарства Ярослава Куца та заступника мера Андрія Черненко. Далі на chernigiv-future.

Що зобов’язав зробити чиновників міський голова?

Основну увагу, з точки зору Атрошенко, слід звернути на встановлення вагового контролю від перевантаження. Міський голова резонно зауважив, що “хоч би якою виявилася ціна за установку ваг, це все одно дешевше, ніж ремонтувати дороги цілий рік”.

У свою чергу, керівник ЖКГ Ярослав Куц поінформував присутніх, що одна “вагова” для фур обійдеться місту у 2,5 млн грн.

І головною проблемою в цій ситуації глава ЖКГ рахує не облаштування ваг, а запровадження системи контролю і накладення штрафів на винних, що, за його словами, не входить до компетенції житлово-комунального господарства. Цим, вважає Куц, повинна займатися поліція. Цитуючи дослівно керівника ЖКГ: “Ми можемо тільки отримувати сигнали і передавати інформацію поліції, а їхати на місце і штрафувати повинні вони. Автоматичного штрафу не буде! “.

Виходячи зі сказаного, Владислав Атрошенко доручив чиновникам організувати роботу з поліцією так, щоб дії влади не суперечили законодавству, але при цьому проблема була б вирішена.

— Завдання — не пускати перевантажені авто в місто. Складіть таблицю в відповідно до температурного режиму починаючи від 20 градусів. Відповідно, чим вище температура, тим менше дозволена вага, — уточнив Атрошенко.

При цьому прийнявши за основу рішення зважувати фури, міська влада не відмовилися від ідеї влаштувати повноцінний об’їзд для транзитного вантажного транспорту. Для цього планується створити транспортну розв’язку на перехресті вулиць Кільцева та 1 Травня в мікрорайоні Олександрівка.

Підготовка до робіт почалася ще навесні. Представники мерії вивчили можливість організації руху від “Гомельської траси” по Кільцевій вулиці з поворотом ліворуч в районі Олександрівки. Далі, вантажівки повинні слідувати по вул. Малиновського (мимо “Сєвєрянкі”) і виїжджати на вул. Шевченко перед розвилкою (вул. Кленова – Новоселівка) на Бобровицю.

На останньому засіданні в мерії Володимир Атрошенко назвав реалізацію цього завдання “головним проектом наступного року”.

Нагадуємо, що у 2019 році Верховна Рада суттєво збільшила штрафи для перевантажених фур з 510-680 грн. до 8.5 – 34 тис. грн. в залежності від величини перевантаження. Згідно із законодавством оплата стягується з власника транспортного засобу або компанії, а зайва вага фури може фіксуватися автоматично.

Latest Posts

.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.