Середа, 16 Червня, 2021

Історія вокзалу в Чернігові: чому він не зовсім “радянський” та хто в цьому винен?

Вокзали часто називають воротами в місто й це дуже точне визначення, адже вони перше, що бачать гості, сходячи з поїзда на перон....

Як будувалися підземні храми в Чернігові: з чого все це почалося та чим скінчилося

Так вже склалося, що 1300-річна історія Чернігова тісно пов'язана з його підземеллями — церквами, монастирями та їх ексцентричними господарями — ченцями й...

Як поживає будинок нащадків Хмельницького, Ревуцьких, в Іржавці та що там зараз?

Що ми знаємо про українську академічну музику? Виявляється, до образливого мало. І якщо "з ходу", то крім Миколи Лисенка нікого так одразу...

Як рятували палац Розумовського у Батурині та кому це вдалося

Понад 50 років Батурин був столицею козацької держави на Лівобережній Україні. Високі кручі Сейму, на березі якого розташувалося місто, і сама річка,...

Катерининська церква в Чернігові: що спільного у св.Катерини та давньослов’янської богині Мокоші?

Катерининська церква в Чернігові — це архітектурна та історична домінанта міста, можна сказати, його візитна картка. Саме купола цього храму зустрічають гостей...

Навіщо Чернігову інтерактивна карта доріг та як сучасна картографія робить міста кращими

У Чернігова на сьогодні вже є геоінформаційна карта, яка відображає стан вуличного освітлення та зливової каналізації, а незабаром з’явиться й карта дорожньої інфраструктури. Розповідаємо, навіщо місту цей проект і як інтерактивні карти змінюють життя громадян в кращу сторону, пише chernigiv-future.com.ua.

Коли у Чернігова буде актуальна карта доріг?

Про те, що робота в даному напрямку вже ведеться, повідомив начальник управління житлово-комунального господарства Ярослав Куц. За словами чиновника, зараз проект розробляють в університеті “Чернігівська політехніка”, а закінчити роботу планують у 2023 р.

За задумом фахівців, карта дорожньої інфраструктури Чернігова буде включати мережу транспортних шляхів з тротуарами та велосипедними доріжками. А крім того, на неї будуть нанесені зупинки громадського транспорту та місця для паркування автомобілів. Ярослав Куц запевнив, що карта міських доріг в обов’язковому порядку також буде містити інформацію про дорожні знаки, розмітку, а, головне, про стан дорожнього покриття. При цьому кожен охочий зможе побачити не тільки дані про термін останнього ремонту дороги, а й те, хто цим ремонтом займався. Керівник міського ЖКГ запевнив, що основна частина інформації буде в широкому доступі, за винятком технічних даних, що стосуються ведуться дорожні роботи.

Чому в сучасному місті без карти нікуди?

Якщо місто в широкому розумінні — це простір, то карта — це максимально зручний спосіб орієнтуватися в цьому просторі. І, як показує практика, чим більше даних нанесено на карту, тим вона більш функціональна. Так, городян цікавить не тільки найкоротший маршрут з пункту, А в пункт В, але й рівень комфорту при переміщенні по цьому маршруту. А це означає включення в документ маси параметрів, які укладачам карт потрібно знати.

І на цьому проблеми сучасної міської картографії не закінчуються, адже точні карти потрібні не тільки для переміщення приватних осіб, а й для логістики, перевезення пасажирів і вантажів, для орієнтації в просторі побутових і промислових роботів, дронів, квадрокоптерів, автомобілів, що самостійно рухаються… Всім цим пристроям необхідні карти міської інфраструктури для базової навігації.

Не менш важливі точні карти й для локального бізнесу — власників магазинів, розважальних закладів, автосервісних майстерень, музеїв. Головна причина — малий бізнес обмежений у фінансових можливостях і серйозна реклама йому не по зубах, тому якісні карти доріг та іншої інфраструктури для них справжній порятунок.

До відома, кілька років тому Google провів дослідження, яке показало, що понад 70% користувачів, які займалися локальним пошуком торгових точок у смартфоні, в результаті обирали магазини, що знаходяться в радіусі 8 км.

Чому створення карти міста — це справа не тільки фахівців?

Чинні на сьогодні методи маппинга не вирішують двох основних проблем картографії — гарантії актуальності та об’єктивності даних.

Мало зробити точну карту, але її ще й потрібно “прив’язати” до мінливої реальності. І, як показує практика, така масштабна задача не по силам жодній найпотужнішій компанії. Тому до участі в створенні міських карт потрібно залучати населення й робити такі проекти відкритими.

Приклад, того до чого призводить закритість в цій справі — компанія Google, де працюють кращі картографи світу, а результати Google map далекі від досконалості.

При цьому менш відомі компанії, що використовують спільноти “вільних редакторів”, з легкістю забезпечують точність і актуальність інформації на місцях.

Latest Posts

Як будувалися підземні храми в Чернігові: з чого все це почалося та чим скінчилося

Так вже склалося, що 1300-річна історія Чернігова тісно пов'язана з його підземеллями — церквами, монастирями та їх ексцентричними господарями — ченцями й...

Як поживає будинок нащадків Хмельницького, Ревуцьких, в Іржавці та що там зараз?

Що ми знаємо про українську академічну музику? Виявляється, до образливого мало. І якщо "з ходу", то крім Миколи Лисенка нікого так одразу...

Як рятували палац Розумовського у Батурині та кому це вдалося

Понад 50 років Батурин був столицею козацької держави на Лівобережній Україні. Високі кручі Сейму, на березі якого розташувалося місто, і сама річка,...

Катерининська церква в Чернігові: що спільного у св.Катерини та давньослов’янської богині Мокоші?

Катерининська церква в Чернігові — це архітектурна та історична домінанта міста, можна сказати, його візитна картка. Саме купола цього храму зустрічають гостей...

Шведсько-українська школа готує айтішників

За 4 місяці ви можете стати айтішніком в Чернігові, уявляєте? В місті працює шведсько-українська школа Beetroot Academy. Вона проводить курси для майбутніх веб-розробників. Далі...