П’ятниця, 11 Червня, 2021

Історія вокзалу в Чернігові: чому він не зовсім “радянський” та хто в цьому винен?

Вокзали часто називають воротами в місто й це дуже точне визначення, адже вони перше, що бачать гості, сходячи з поїзда на перон....

Як будувалися підземні храми в Чернігові: з чого все це почалося та чим скінчилося

Так вже склалося, що 1300-річна історія Чернігова тісно пов'язана з його підземеллями — церквами, монастирями та їх ексцентричними господарями — ченцями й...

Як поживає будинок нащадків Хмельницького, Ревуцьких, в Іржавці та що там зараз?

Що ми знаємо про українську академічну музику? Виявляється, до образливого мало. І якщо "з ходу", то крім Миколи Лисенка нікого так одразу...

Як рятували палац Розумовського у Батурині та кому це вдалося

Понад 50 років Батурин був столицею козацької держави на Лівобережній Україні. Високі кручі Сейму, на березі якого розташувалося місто, і сама річка,...

Катерининська церква в Чернігові: що спільного у св.Катерини та давньослов’янської богині Мокоші?

Катерининська церква в Чернігові — це архітектурна та історична домінанта міста, можна сказати, його візитна картка. Саме купола цього храму зустрічають гостей...

Чи відбудеться реформа громадського транспорту в Чернігові та що заважає її проведенню

Найближчими місяцями управління транспорту Чернігова обіцяє розрахувати оптимальну мережу для приватних і державних перевізників пасажирів. Ці дані влада планує використовувати для конкурсного відбору кращих з них і, можливо, для проведення “великої” реформи громадського транспорту. Далі на chernigiv-future.

Все у нас приблизно 

Проблема з пільговими перевезеннями давно назріла і її потрібно вирішувати. Про це та про те, що програма компенсації перевізникам за пільгових пасажирів закінчується в цьому році, і відповідно потрібно приймати нову, нагадав під час засідання в мерії депутат від партії “Рідний дім” Артем Тарасенко.

За його словами, прийшов час кардинально змінити підхід у розв’язанні цього питання. На сьогодні компенсацію по “пільговиках” у Чернігові отримують міське тролейбусне управління та приватні перевізники. При цьому, заявив Тарасенко, все робиться на око й пасажирів, які користуються громадським транспортом безплатно, ніхто не рахує. Розрахунки також роблять по-старому, виходячи із заяв перевізників і фінансових можливостей міського бюджету. Про це повідомляє 0462.ua.

Депутат звернув увагу присутніх на те, що в інших містах країни цю проблему вже вирішують більш ефективно. Зокрема, вводять пільгові транспортні соціальні картки. Це “ноу-хау” добре себе зарекомендувало і вже працює у Вінниці, Житомирі, Івано-Франківську, Києві та інших містах. Такий підхід дозволяє визначати точну кількість пільгових пасажирів, а, відповідно, і компенсація транспортним компаніям нараховується виходячи з числа фактичних перевезень.

Крім того, додав Тарасенко, картки вирішують і проблему підроблених пільгових посвідчень, кількість яких з кожним роком зростає і кольорові ксерокопії документів у пасажирів вилучають все частіше.

Що заважає введенню соціальних транспортних карток?

Головна перешкода для проведення “великої” транспортної реформи у Чернігові, за словами Артеменко, це фінансові витрати, які ніхто поки не рахував, але без них, очевидно, не обійтись.  Зокрема, чималі гроші будуть потрібні на установку валідаторів на всіх транспортних засобах.

Своєю чергою, міський голова Чернігова Владислав Атрошенко зауважив, що кількість пільговиків в місті вражає — на сьогодні їх понад 70 тис. І якщо виготовлення соціальної карти для проїзду обійдеться хоча б у 60 грн, то з бюджету доведеться взяти — 5 млн грн. А потім, заявив мер, коли валідатори на кожну одиницю транспорту вже будуть встановлені, з’ясується, що потрібно компенсувати 30 або 40 млн грн. Таких грошей у міста не має і це зворотна сторона медалі, яку потрібно брати до уваги.

При цьому Атрошенко погодився, що на сьогодні у міської влади немає точних цифр, що стосуються пасажиропотоку та кількості пільгових поїздок. Тому, за його словами, вся надія на коректні розрахунки фахівців оптимальної транспортної системи. Потім, сказав мер, будуть конкурси для перевізників і тих, хто не буде виконувати домовленості, чекають неприємні сюрпризи. Відносно них, підбив підсумок міський голова, ми будемо діяти жорстко.

Latest Posts

Як будувалися підземні храми в Чернігові: з чого все це почалося та чим скінчилося

Так вже склалося, що 1300-річна історія Чернігова тісно пов'язана з його підземеллями — церквами, монастирями та їх ексцентричними господарями — ченцями й...

Як поживає будинок нащадків Хмельницького, Ревуцьких, в Іржавці та що там зараз?

Що ми знаємо про українську академічну музику? Виявляється, до образливого мало. І якщо "з ходу", то крім Миколи Лисенка нікого так одразу...

Як рятували палац Розумовського у Батурині та кому це вдалося

Понад 50 років Батурин був столицею козацької держави на Лівобережній Україні. Високі кручі Сейму, на березі якого розташувалося місто, і сама річка,...

Катерининська церква в Чернігові: що спільного у св.Катерини та давньослов’янської богині Мокоші?

Катерининська церква в Чернігові — це архітектурна та історична домінанта міста, можна сказати, його візитна картка. Саме купола цього храму зустрічають гостей...

Чернігів може стати транзитним містом для товарів з Китаю

Про таке припущення розповів на своїй сторінці в соціальній мережі розповів голова обласної державної адміністрації Андрій Прокопенко. І все те не просто так, а...